دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

امیر رشوند نه تو نه من

دانلود آهنگ امیر رشوند بنام نه تو نه من

Download Music Amir Rashvand Called Na To Na Man

متن آهنگ امیر رشوند نه تو نه من

هرجا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کن خاطراتشو لهش کن
چه جهنمی ببین ساختی برا من که گم کردم بهشتو بهشتو
هرجا که حرف تو میشه یه دفعه میلرزه انگار دل من دل من
ببین وقتی که نیستیم شدن خاطره هات قاتل من
کجای قلبمو زدی که هیشکی بعد تو ندید چی به سر دل من اومد
ببین چی آوردی سرم اصلا دیگه نه تو نه من خیلی عوض شدی نگو نه
کجای قلبمو زدی که هیشکی بعد تو ندید چی به سر دل من اومد
ببین چی آوردی سرم اصلا دیگه نه تو نه من خیلی عوض شدی نگو نه

دانلود آهنگ امیر رشوند بنام نه تو نه من با لینک مستقیم

اصلا یادت مونده اسمم مگه هست کلا چنتا مث من منو کردن بد طلسمم بد تموم میشه ته قصم
از تو داغون شدم نصفم نندازی گردن قسمت دیگه ترک خورده حسم ولی هنوز قسم به اسمم که دوست دارم
هنوز خیلی زیاد آسمونم اگه زمین بیاد باز بدون من جاتو به هیشکی نمیدم
کجای قلبمو زدی که هیشکی بعد تو ندید چی به سر دل من اومد
ببین چی آوردی سرم اصلا دیگه نه تو نه من خیلی عوض شدی نگو نه
کجای قلبمو زدی که هیشکی بعد تو ندید چی به سر دل من اومد
ببین چی آوردی سرم اصلا دیگه نه تو نه من خیلی عوض شدی نگو نه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی