دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سامان جلیلی یکی به دو

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی یکی به دو با کیفیت عالی

Download New Music Saman Jalili Yeki Be Do
متن آهنگ یکی به دو سامان جلیلی

چه خوبه وقتی کی داری که هی دل نگرانت میشه میره میاد بی قرارت میشه
هر چقدر یکی به دو کنی باز دلدارت میشه …
دل نگرانت میشه میره میاد بی قرارت میشه هر چقدر یکی به دو کنی باز دلدارت میشه
میدونی که چه جوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم …
میدونی که چجوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم …

از وقتی با همیمی همه جوره درگیرتم فکر نمیکردم اینجوری دل بدی به دلم
عشقو که تو چشمات میبینمت میره دلم …
تا هستی هستم خیلی به تو وابستم خوب خودت میدونی که تا تهش باهات هستم
واسه داشتن تو خیلی به پات نشستم …
میدونی که چه جوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم …
میدونی که چجوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم …

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی