دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

محمد لطفی نارفیق

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی بنام نارفیق

Download New Music By Mohammad Lotfi Called Narefigh

متن آهنگ نارفیق محمد لطفی

در قلبتو واسه کسی باز نکنیا
خودتو تو دل کسی جا نکنیا
منو تنها نذاریا منو تنها نزاریا
هرچی هم بد بشی بازم تورو میخوام
کی میگه کم تورو میخوام
من که گفتم تو رو میخوام
نگفتم تورو میخوام
آخه من نمیگم همه میگن عشق تو وفا نداره
نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته
دیگه نا نداره دل بی قرارم به کی بگم گرفته

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی نارفیق با لینک مستقیم

دلی دوست دارم خیلی دوست دارم
خودتم بخوای بری عمرا نمیزارم
آخه نفسی جونی چرا نمیدونی
بی خبر از حال خراب منه مجنونی
آخه من نمیگم همه میگن عشق تو وفا نداره
نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته
دیگه نا نداره دل بی قرارم به کی بگم گرفته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی